Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Όχι στη διάλυση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Υπογράφει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών
Θεωρούμε αντιεκπαιδευτική και απαράδεκτη από κάθε άποψη την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για την άκρως εκβιαστική και περιοριστική εγγραφή των
μαθητών στα ΕΠΑ.Λ.

Δεν μπορεί να ζητείται να επιλέξουν οι μαθητές μέσα σε πέντε ημέρες τον τύπο του σχολείου και αυτό ουσιαστικά να αφορά μόνο την εγγραφή στα ΕΠΑ.Λ.
Πρόκειται για μια ενέργεια που υπονομεύει ευθέως και αποδιοργανώνει πλήρως
την επαγγελματική εκπαίδευση.

Είναι στοχευμένη κίνηση διάλυσης των ΕΠΑ.Λ. Η όλη διαδικασία αποσκοπεί στην κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων και προφανώς και ΕΠΑΛ και γίνεται με έναν τυχοδιωκτικό τρόπο, έτσι ώστε να φανεί το ξήλωμα της επαγγελματικής εκπαίδευσης ως μια φυσική εξέλιξη!

Δεν είναι καθόλου τυχαία η επιλογή με ηλεκτρονικό τρόπο και η δέσμευση στους
υποψήφιους να μην επιλέγουν μόνο ένα ΕΠΑ.Λ. Προφανώς επίκειται κατάργηση
σχολικών μονάδων, η οποία θα γίνει το Σεπτέμβρη, και με την περιοριστική τεχνική που εφαρμόζουν, θα επιχειρήσουν να την εμφανίσουν και ως αναπόφευκτη ή και ως αναγκαία!

Έχουμε επισημάνει πολύ έγκαιρα ότι η λαϊκίστικη συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. αποβλέπει στη μετατροπή της σημερινής λυκειακής βαθμίδας, γενικής και
επαγγελματικής εκπαίδευσης, αφενός σε μονομερή γενική παιδεία με τη μορφή
του Ενιαίου Λυκείου και αφετέρου στον παράλληλο μετασχηματισμό της
επαγγελματικής εκπαίδευσης σε μορφή κατάρτισης.

Και δυστυχώς δεν μπορεί αυτή η επιλογή να παρουσιαστεί μόνο ως μνημονιακή
δέσμευση, αλλά αποτελεί στρατηγικό και πολλάκις διακηρυγμένο στόχο του
ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Θέλουν να κάνουν μια δευτεροβάθμια εκπαίδευση που αντίστοιχή της δεν υπάρχει σε χώρα της Ευρώπης. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και ο κ. Γαβρόγλου είναι υπεύθυνοι για την προκλητική απαξίωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Αντί να ενισχύσουν την επαγγελματική εκπαίδευση που θα συνεργήσει
αποφασιστικά στον εξορθολογισμό συνολικά του εκπαιδευτικού μας συστήματος,
στον καλύτερο επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων αλλά και στην
εκλογίκευση της πλασματικής πανεπιστημιακής ζήτησης, έρχονται με μια
εκβιαστική και πρωτόγνωρη κίνηση να κλείσουν και με τεχνικό τρόπο την εισαγωγή των μαθητών στα ΕΠΑΛ.

Στην ίδια ρότα της εφόδου κατά της επαγγελματικής εκπαίδευσης εντάσσονται και οι ήδη αποφασισμένες συγχωνεύσεις και καταργήσεις Εργαστηριακών Κέντρων αλλά και οι μετατροπές τους σε Σχολικά Εργαστήρια σ’ όλη την Ελλάδα και ιδιαίτερα στη Μακεδονία, στην οποία γίνεται και το μεγαλύτερο ξήλωμα. Η σχετική ρύθμιση είναι στο ΦΕΚ 2020 τΒ΄, 13 Ιουνίου 2017 και υπογράφεται από τον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Δ. Μπαξεβανάκη, πρώην συνδικαλιστή των ΣΥΝΕΚ στην επαγγελματική εκπαίδευση!

Ζητάμε από την ΟΛΜΕ να αναλάβει πρωτοβουλία ανάδειξης της επαγγελματικής
εκπαίδευσης ενημερώνοντας τα κόμματα και τα κοινωνικά κινήματα για τις
σοβαρές επιπτώσεις της πολιτικής αποδόμησης που εφαρμόζει το Υπουργείο
Παιδείας.

· Να εκδοθεί Χάρτα α) των προβλημάτων που δημιουργεί η αντιεκπαιδευτική
πολιτική της συγκυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. στον πιο ευαίσθητο και πιο καίριο για μεταρρυθμίσεις τομέα του εκπαιδευτικού μας συστήματος και β) των
δυνατοτήτων της επαγγελματικής εκπαίδευσης για την πρόοδο της χώρας μας.

· Να δοθεί κεντρική Συνέντευξη τύπου για όλα τα ζητήματα της Επαγγελματικής
εκπαίδευσης με παράλληλη πρόσκληση στους τομείς Παιδείας όλων των κομμάτων, στην ΑΔΕΔΥ και στη ΓΣΕΕ.

Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών ζητάει να αρθεί αμέσως αυτό το απαράδεκτο
μέτρο και να ισχύσει στην εγγραφή των μαθητών στα Επαγγελματικά Λύκεια ό,τι
ισχύει και για τα Γενικά Λύκεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.