Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Δίχως Φλεβάρη η γνώση μας, απόγνωση θα γίνει!

Της Σοφίας Μαρωνίδη
Ησυχία! Ησυχία παρακαλώ.
Καθήστε όλοι στις θέσεις σας.

Μάλιστα κύριε διευθυντά!

⏩Φεβρουάριος;

Παρών!

Έλα δω παιδί μου.
Λοιπόν παιδιά, να σας συστήσω τον καινούργιο σας συμμαθητή.
Όπως βλέπετε είναι μικροκαμωμένος, γιαυτό θα καθήσει στο πρώτο θρανίο. Κι επειδή είναι η πρώτη του μέρα στο σχολείο μας, θα ήθελα να τον υποδεχθείτε όπως πρέπει.

➤Αχαχαχα! Μήπως ήρθε σε λάθος τάξη κύριε Χρονόπουλε; Μήπως έπρεπε να πάει στο Νηπιαγωγείο;
Σιωπή αναιδέστατοι.
Καλώς ήρθες παιδί μου!
Να… ξέρεις, οι συμμαθητές σου κάποιες φορές παρεκτρέπονται, όμως είναι κατα βάθος καλά παιδιά! Σίγουρα θα σε συμπαθήσουν!
Μην ανησυχείτε κύριε διευθυντά, έχω τον τρόπο μου εγώ!
Ωραία! Κάθησε στη θέση σου…
…μα τί έχεις μέσα στη σάκα σου παιδί μου; Σαν παραγεμισμένη τη βλέπω….
Ου χαχαχαχα! Μα αυτή δεν είναι σάκα, ο σάκος του Άη Βασίλη είναι! Μήπως είσαι και σύ άγιος και μας έφερες δώρα;
Ησυχία είπα. Καθήστε κάτω. Ιανουάριε…. Μάρτιε… αφήστε τον ήσυχο επιτέλους.
Μα εμείς κύριε θέλουμε να γίνει ο κολλητός μας γιατί είμαστε πιο κοντά ηλικιακά…
Αφήστε τους κύριε διευθυντά, δίκιο έχουν! Έφερα κι εγώ δώρα για τα παιδιά και γιαυτούς που θέλουν να παραμείνουν παιδιά! Με βλέπετε κύριε; Εγώ δε θα μεγαλώσω ποτέ!
Παιδιά, πάρτε στολές να μασκαρευτούμε! Πάμε να γίνουμε Βασιλιάδες, Αρλεκίνοι, Ρομπέν των δασών, Κλόουν, Ιππότες…
Τέλειαααα! Ζήτωωωωω! Ζήτω ο Φεβρουάριος!
Έ-σένα θέλουμε, έ-σένα θέλουμε!
Είδατε κύριε; Τί σας έλεγα; Ελάτε, πάρτε κι εσείς μια στολή!
Ααααα… εσύ είσαι πολύ χειρότερος απο δαύτους ε; Ζητάς να μασκαρευτώ; Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Εγώ πρέπει να παραμείνω μεγάλος και σοβαρός.
Ωωω… μα δεν ξέρετε τί χάνετε!
Να ορίστε! Βρήκα τη στολή του ντιτζέι για σας! Ορίστε κι ένα πικαπ για να σας θυμίσει τα νιάτα σας!
Μα τί βλέπω; συγκινηθήκατε; Ωραίαααα! Πάρτε και τους δίσκους και βάλτε μουσική ν’αρχίσει το πάρτυ!
Αχ! τί μου θύμησες! Με κατάφερες λοιπόν νεαρέ μου! Άντε παιδιά όλοι μαζί! Τώρα θα βάλω Ολύμπιανς!

“Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο
καθόσουνα στο διπλανό θρανίο
κι όταν μου έδινες το βιβλίο
μούλεγες Σ’αγαπώ!”…..
Έεετσι μπράβο! Ομολογώ πως χορεύετε πολύ ωραία κύριε Χρονόπουλε!
Όμως, μιάς και τόφερε ο στίχος…το σ’αγαπώ δηλαδή, πάρτε κι ένα τριαντάφυλλο να το δώσετε στη γυναίκα σας! Ελάτεεε, πρέπει να τα μοιράσω κι αυτά. Μου τάδωσε ο χορηγός της Αποκριάς για διαφημιστικούς λόγους…
Τι, μήπως δεν είστε ερωτευμένος;
Ε ε ε, είμαι…Είμαι βεβαίως βεβαίως χαχαχα
όμως ας συνεχίσουμε το χορό, το ξεφάντωμα άρχισε ήδη!!! Πιστεύω να με πάρετε μαζί σας και στο πέταγμα του χαρταετού ε;
Εννοείταιιιιι! Η Καθαρά Δευτέρα δεν αργεί!
Στο τέλος θα μοιράσω και χαλβάδες! Γιαυτό ήρθα εγώ εδώ. Για να σας μάθω πως η γνώση δίχως τη διασκέδαση πλήττει θανάσιμα.
Σωστάααα! Μπράβο παιδί μου, δίκιο έχεις! Νάσαι καλά!
Για το σημερινό μάθημα, σου βάζω είκοσι με οχτώ τόνους! Και πού’σαι, ξέρεις κάτι; Ούτε εγώ θα μεγαλώσω ποτέ όσο είμαι μαζί σας! Φέρτε σερμπαντίνες και κομφετί παιδιά!
Ζήτω ο Φεβρουάριος!

Καλό μήνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.