Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Λοιπόν παιδάκια, έχω μια απορία


Της Μέμας Τεμεκενίδου
Λοιπόν παιδάκια, έχω μια απορία. Αφού εγώ σαν φορολογούμενος πολίτης, έχω υποχρέωση να χτίσω το αφορολόγητο μου, κάνοντας χρήση της χρεωστικής (φιλοδοξώ), ή έστω της πιστωτικής μου κάρτας (που δεν έχω ευτυχώς!), πως γίνεται οι επιχειρήσεις που απευθύνομαι και που υποτίθεται ότι είναι υποχρεωμένες από το νόμο, να διαθέτουν Pos, ή όπως αλλιώς το λένε… ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ;
Και τελικά, οι νόμοι ισχύουν για όλους, ή μόνο προσωπικά για μένα;

Και πως διάολο θα χτίσω το ρημαδο-αφορολόγητο που πας στο μπακάλικο, στο μανάβικο και στο χασάπικο να ψωνίσεις, (γιατί ίσα με 'κει φτάνουν οι παράδες) και σ' όλα γράφουν ότι "η επιχείρηση, δεν διαθέτει ΑΚΟΜΗ POS";

Πως είπατε; Μόνο για μένα ήταν υποχρεωτικό να εκσυγχρονιστώ; Και να μάθω να μην αισθάνομαι …ανασφαλής χωρίς μετρητά; και να βολευτώ με μια άψυχη …. Κάρτα; Να γίνω επιτέλους Ευρωπαία!

Και που να χτίσω το αφορολόγητο μου παρακαλώ; στη ΔΕΗ και στις άλλες ΔΕΚΟ που διαθέτουν μηχανάκι;

Ή στους "επιστήμονες", γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς (όταν έχουν …) κτλ-κτλ; Που δεν τολμάς να τους δείξεις την καρτούλα και σου αλλάζουν στο δευτερόλεπτο τιμή! Προς τα πάνω φυσικά! Γιατί έτσι είναι οι επιστήμονες! άλλη τιμή άμα σε "χειρουργήσουν" μαύρα κι άλλη άμα είναι να σου κόψουν αποδειξούλα! – Γιατί, μη νομίζεις, όλα μας τα παίρνει ο φόρος μάνα μου, μου είπε κάποιος απ αυτούς!

Κι εγώ η αφελής που χάρηκα, νομίζοντας ότι τώρα πια θα πιάσουν το μαύρο χρήμα… και μπορεί επιτέλους, να μου αφαιρέσουν στην πορεία λέω, κάποιο, μικρό έστω βάρος απ τις πλάτες μου; Δηλαδή, αν δε μπορώ να πάρω το παγωτό της μικρής και το βιβλίο του μεγάλου με την κάρτα μου, να πλερώσω και τον γιατρό μου, που ίσα με "κει, μου φτάνουν-δε μου φτάνουν… τι μπορώ ν αγοράσω μ αυτήν;

Ταξίδι, Αυτοκίνητο κι ακίνητο;

Πλάκα μου κάνεις κ. Σύστημα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.